Aliat sau dușman în online?

Când începi să vorbești cu cineva și tot ce auzi este:
-nu am timp de o discuție
-suna-mă săptămână viitoare
-sunt prea ocupat să mă gândesc
-nu sunt interesat

Nu voi intra în detalii despre despre cele de mai sus , dar …

Toate chestiunile au o soluție sau o rezolvare …

În acest caz, oferta ta ar avea mai multe șanse într-o pagină de prezentare dintr-un website cu detalii despre servicii sau produse pe care le oferi.

Atunci când posibilul client studiază ceea ce oferi și simte că îi aduce plus valoare, devine curios și lucrurile se schimbă în favoarea ta în sensul că se poate ajunge la o situație în care în cele din urmă devine cu adevărat interesat.

Soluția este să folosești instrumentele care exista în online.

Suntem în era tehnologiei, a internetului, a inteligenței artificiale, etc….

Din punctul meu de vedere tehnologia ne aduce multe avantaje …

De exemplu, în loc să spui tehnologia niciodată nu va lua locul unui om, ai putea să dedici timp și să înțelegi cum te poți împrieteni cu tehnologia, ca să îți eficientizezi munca.

Iar instrumentele sau aplicațiile din online ne pot ajuta extrem de mult.

De fapt, de multe ori se poate să se folosească minimul necesar.

Eu, ca să țin legătura cu un client am nevoie de un whatsapp și o adresă de email.

Acum, asta nu înseamnă că nu ai nevoie să lucrezi cu experți tehnici, webdesigneri, experți Facebook Ads, etc. Dar apelezi la ei atunci când e nevoie. Toate la timpul lor. Asta înseamnă doar că nu trebuie să cunoști toate instrumentele ca să începi.

Nu cred că cineva a eșuat vreodată pentru că nu știa cum să folosească aplicații online și să facă vânzări cu ajutorul lor.

Mai degrabă eșuezi pentru că:
-Nu îți cunoști avatarul de client și te adresezi cui nu trebuie.
-Pentru că nu știi să îți prezinți oferta și încă îți vinzi serviciile necorespunzător.
-Pentru că tu crezi că e suficient să îți prezinți produsul sau serviciul și oamenii vor cumpăra, fără să ții cont de faptul că oamenii cumpără atunci când li se activează o nevoie.

De aceea, în experiențele pe care le organizez nu lucrez la oferte de produse sau servicii, ci lucrez la a construi fundația unei campanii conform cerințelor unui client.

Una dintre aceste experiențe este ProWeb, o campanie care va avea loc în această lună aprilie.

Te invit să mă urmărești în această lună pe social media și pe grupul de facebook :
https://www.facebook.com/groups/257886412741981/
Pentru că voi da suficiente materiale pentru cum să faci vânzări prin website sau magazin online și să te promovezi online.

Tehnologia ar trebui să devină aliat și nu dușman.

Și nu în ultimul rând…

De asemeni poti să aplici pentru o consultanță GRATUITĂ  1 la 1 prin link-ul de mai jos:

Vreau să discutăm!

Și nu în ultimul rând…

Succesul e un rezultat, nu o întâmplare !

Leave a Comment