Clientul ideal

Tot ce se întâmplă în business-ul online trebuie să aibă o conexiune întotdeauna cu clientul ideal.
Atât timp cât produsul sau serviciul oferit se adresează către persoana potrivită, pe canalul potrivit, la momentul potrivit, cu mesajul potrivit, vânzarea vine aproape de la sine, iar afacerea se poate dezvolta în siguranță.
Pentru asta trebuie mai întâi să fie identificat cliențul ideal, definit foarte bine, să fie aflate problemele și provocările lui, dar mai ales beneficiile reale pentru care alege să cumpere produsul sau serviciul oferit.
Clienții ideali sunt cei mai buni clienți. Cei care generează mare parte din încasările afacerii.
Aceștia au, de obicei, următoarele caracteristici:
-cumpără frecvent și generează cele mai mari încasări
-nu negociază niciodată prețul sau oferta
-nu dau bătăi de cap, iar feedback-ul este întotdeauna constructiv
-te recomandă de fiecare dată când au ocazia
-atrage după sine și alți clienți asemenea lor.
Sună ideal? Tocmai asta este ideea – atragerea de clienți ideali în business, deoarece aceștia te vor ajuta la creșterea rapidă a afacerii.

#viral #afacere #afacereonline #business #digitalmarketing #website #magazinonline

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *